Praktisk info

KAN JEG FÅ MINE PENGE TILBAGE, HVIS JEG FORTRYDER?

Et indbetalt kursusgebyr refunderes ikke, med mindre kurset bliver aflyst af Skive Hundeskole.

LÆR DIN HUND AT SIDDE ALENE I BILEN

​Da vi starter hver træningsgang med lidt teori, bedes i lade hunden blive i bilen indtil vi er klar til at starte træningen.

HVOR FOREGÅR TRÆNINGEN?

Vi træner på en stor indhegnet grund i Skive industriområde, adressen følger på mail ved tilmelding.

MÅ JEG TAGE BØRN ELLER ANDRE FRA HUSTANDEN MED TIL TRÆNING?

Ja det må du gerne men af hensyn til hundens og din indlæring, vil vi bede om at det er den samme der er hundefører på alle træningsaftenerne. Man kan sende en stedfortræder, men det er ikke optimalt.

HVILKET UDSTYR SKAL MIN HUND OG JEG HAVE PÅ?

Vi anbefaler et fast halsbånd eller sele og en almindelig snor-IKKE FLEXLINE-

Desuden en vest eller jakke/trøje med lommer, hvor godbidder kan ligge løst i lommen.

Udendørs tøj, vi træner i alt slags vejr.

HVAD SKAL JEG BELØNNE MED?

Medbring masser af små bløde godbidder, som din hund er glad for. Undgå at fodre lige inden træning, da det giver en bedre motivation for hunden.

Legetøj som kan bruges til at trække i/med

Medbring desuden vand og vandskål.

HVIS JEG BLIVER FORHINDRET I AT KOMME TIL TRÆNING?

Du bedes give besked så snart du ved det på 22320948/23210053

NÅR DU ANKOMMER TIL TRÆNINGSPLADSEN.

Vi anbefaler at du kommer 10-15 min før, så din hund har mulighed for at vænne sig til omgivelserne.

Der kan luftes langs vejen - HUSK AT SAMLE OP-.

ER DER LEG PÅ HOLDET?

Nej, som udgangspunkt er der ingen leg på holdet, da vi gerne vil holde fokus på selve træningen.

Det vil dog være en god ide at lave lege aftaler med nogle af de andre på holdet.

FANDT DU IKKE SVAR PÅ DINE SPØRGSMÅL HER, ER DU VELKOMMEN TIL AT RINGE PÅ 22320948 - 23210053 ELLER MAIL TIL: kontakt@skivehundeskole.dk